Fjernkontrollert julepynt
Skrevet av: Béatrice Bieuville
Om oppgåva
I denne oppgåva skal elevane laga julepynt som viser ein animasjon, ved hjelp av eit radiosignal.
Oppgaven passer til:
Fag: Matematikk, Kunst og håndverk
Anbefalte trinn: Mellomtrinn, Ungdomstrinn
Tidsbruk: 1 skuletime
Kompetansemål
-
Matematikk, 4. lage algoritmar og uttrykkje dei ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer
-
Matematikk, 5. lage og programmere algoritmar med bruk av variablar, vilkår og lykkjer
-
Matematikk, 8. utforske korleis algoritmar kan skapast, testast og forbetrast ved hjelp av programmering
-
Kunst og håndverk, 4. bruke enkle komposisjonsprinsipper i digitale verktøy
-
Kunst og håndverk, 7. bruke programmering til å skape interaktivitet og visuelle uttrykk
Forslag til læringsmål
Forslag til vurderingskriterier
- Funker koden?
- Har eleven laga eigen kode som blir kjøres når fjernkontrollen sender "din pynt"? Funker koden?
- Om koden ikkje funker: kan eleven undersøkja og finna ut kor problemet er?
Forkunnskapar og utstyr
Forkunnskapar:
Utstyr:
Fremgangsmåte
Her kommer tips, erfaring og utfordringer til de ulike stegene i den faktiske oppgaven.
- Læraren må ha ein micro:bit som er programmert for å vera ein fjernkontroll. Her kan læraren henta koden som kan overførast til micro:biten: https://makecode.microbit.org/_6DWP7Di7LDpK
- Ein moglegheit for å gjennomføra oppgåva er å dela klassen i grupper med kvar sin fjernkontroll. Då blir det lettare for elevane å testa koden underveis. Kvar gruppe må bruke sin eigen radiokanal (og koden som er overført til fjernkontrollane må vera tilpassa slik at kvar fjernkontroll bruker sin eigen radiokanal).
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!