Level 1PXT: Nattlys

Skrevet av: Béatrice Bieuville

Kurs: Microbit
Tema: Blokkbasert, Elektronikk
Fag: Programmering, Matematikk, Kunst og håndverk
Klassetrinn: 1.-4. klasse

Introduksjon

I denne oppgåva skal me laga eit nattlys som slår seg på når det blir mørkt ute. Her er eit eksempel på korleis det kan sjå ut:

"Nattlys"

Steg 1: Programmer micro:biten

Me skal programmera micro:biten slik at han slår LED-lyset på når det er mørkt. Opna makecode og trykk på nytt prosjekt. Kall prosjektet for nattlys.

checkSjekkliste

basic.forever(function () {
    if (input.lightLevel() == 0) {
    }
})
basic.forever(function () {
    if (input.lightLevel() == 0) {
        pins.digitalWritePin(DigitalPin.P1, 1)
    }
})
basic.forever(function () {
    if (input.lightLevel() == 0) {
        pins.digitalWritePin(DigitalPin.P1, 1)
    } else if (input.lightLevel() > 0) {
        pins.digitalWritePin(DigitalPin.P1, 0)
    }
})

flagTest prosjektet

  • Overfør koden til din micro:bit. Du kan bruke ein kabel eller bluetooth for å kobla saman PC-en du bruker og microbiten:
"Koble saman"
  • og deretter overføre koden til micro:biten ved å trykkja på last ned:
"Last ned"
  • Kobla din microbit til LED-lyset med krokodilleklemme, slik som på bildet:
"Kobla"
  • Funker koden? Blir lyset slått på når du legg handa di over skjermen på micro:biten? Då blir det mørkt for sensoren og lyset skal slå seg på!
"Test"

Utfordring

Kan du skrive kode som gjer at lyset blinker i staden for å lyse konstant?

Tips

Digital lys har to moglege verdier:

  • 1 betyr at lyset er på
  • 0 betyr at lyset er av

Koden som du skriver bør ha denne rekkefølgja:

  • lys på
  • pausa for 100 millisekund
  • lys av
  • pausa for 100 millisekund

saveLagre og overfør til micro:biten

Steg 2: Lag ditt nattlys

checkSjekkliste

""
""
""
""
""
"Nattlys"

saveHeng nattlyset mot vindauget

Når det blir mørkt ute, skal lyset slå seg på!

""
Lisens: CC BY-SA 4.0

Forbedre denne siden

Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!