Kodetimenoppgave
Skrevet av: marikisfoss
Kurs: Microbit
Tema: Minecraft
Fag: Matematikk
Klassetrinn: 8.-10. klasse
(TEKSTMAL FOR OPPGAVER)
Introduksjon
(Her skriver du en introduksjon til oppgaven - denne teksten kan du slette.) legg til 124345
Steg 1: Første steg
Her beskriver du hva som er målet med dette steget.
Sjekkliste
Tekst her
STEG 2
- [ ] tekst
## Test prosjektet {.flag}
**Klikk på det grønne flagget.** / **Start prosjektet for å teste koden så
langt.**
- [ ] Du skal se at...
- [ ] Prøv å endre tallene i koden din. Kan du få til at...
- [ ] Forstår du hvorfor dette skjer?
## Sjekkliste {.check}
- [ ] tekst
## Test prosjektet {.flag}
**Klikk på det grønne flagget.** / **Start prosjektet for å teste koden så
langt.**
- [ ] tekst
# Steg 2: Andre steg {.activity}
I dette steget skal vi...
## Sjekkliste {.check}
- [ ] tekst
- [ ] tekst
Du kan sette inn en kodeblokk ved å bruke```før og etter koden.
- [ ] tekst
## Test prosjektet {.flag}
**Klikk på det grønne flagget.** / **Start prosjektet for å teste koden så
langt.**
- [ ] Du skal se at...
- [ ] Prøv å endre tallene i koden din. Kan du få til at...
- [ ] Forstår du hvorfor dette skjer?
## Utfordring {.challenge}
Du kan prøve...
## Tips {.protip}
Et tips for å løse utfordringen er...
## Lagre spillet {.save}
Vi har laget...
Husk å lagre spillet/programmet ditt. Når du er ferdig kan du klikke på "Legg
ut"-knappen. Da vil det bli lagt ut på Scratch-hjemmesiden din slik at du enkelt
kan dele det med familien og vennene dine.
Lisens: CC BY-SA 4.0
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!