Lærerveiledning - PXT: Hermegåsa
Skrevet av: Stein Olav Romslo og Susanne Rynning Seip
Om oppgaven
I denne oppgaven skal elevene jobbe sammen om å lage et spill der målet er å raskest mulig herme etter det spillederen bestemmer.
Oppgaven passer til:
Fag: Matematikk, Naturfag, Programmering, Teknologi og design, Teknologi og forskningslære
Anbefalte trinn: 5. trinn - VG3
Tema: Spill, Radio, Samarbeid, Reaksjonsevne, Brukerinteraksjon
Tidsbruk: Dobbelttime
Kompetansemål
Forslag til læringsmål
Forslag til vurderingskriterier
Forutsetninger og utstyr
Fremgangsmåte
Her kommer tips, erfaring og utfordringer til de ulike stegene i den faktiske oppgaven. Klikk her for å se oppgaveteksten.
Vi har dessverre ikke noen tips, erfaringer eller utfordringer tilknyttet denne oppgaven enda.
Variasjoner
Eksterne ressurser
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!