Lærerveiledning - PXT: Trykk A for bilde
Skrevet av: Susanne Rynning Seip
Kurs: Microbit
Tema: Elektronikk, Blokkbasert
Fag: Kunst og håndverk
Klassetrinn: 1.-4. klasse, 5.-7. klasse, 8.-10. klasse
Om oppgaven
I denne oppgaven skal elevene lage et program som viser et bilde når de trykker på knapp A.
Oppgaven passer til:
Fag: Kunst og håndverk
Anbefalte trinn: 5. trinn - VG3
Tema: Bilder
Tidsbruk: Enkelttime
Kompetansemål
Forslag til læringsmål
Forslag til vurderingskriterier
Oppgaven er grunnleggende, og kan ikke brukes alene for vurdering av kompetansemålet.
Forutsetninger og utstyr
Fremgangsmåte
Her kommer tips, erfaring og utfordringer til de ulike stegene i den faktiske oppgaven. Klikk her for å se oppgaveteksten.
Vi har dessverre ikke noen tips, erfaringer eller utfordringer tilknyttet denne oppgaven enda.
Variasjoner
Eksterne ressurser
Lisens: CC BY-SA 4.0
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!