Lærarrettleiing - Lag ditt eige spel
Skrevet av: Stein Olav Romslo
Om oppgåva
I denne oppgåva skal elevane designe og lage eit spel heilt frå grunnen av. Dei må tenke på dei ulike delane av spelet og planleggje korleis delane skal realiserast før dei lagar det i Scratch. Erfaringar frå andre prosjekt vil vere god hjelp. Oppmuntre elevane til å bruke idear frå spel og program dei har laga tidlegare.
Oppgåva passar til:
Fag: Arbeidslivsfag, kunst og handverk, musikk, norsk, programmering, teknologi i praksis.
Anbefalte trinn: 5.-10. trinn.
Tema: Kreativitet, kommunikasjon, design, dokumentere arbeid, problemløysing.
Tidsbruk: Dobbelttime eller meir.
Kompetansemål
Forslag til læringsmål
Forslag til vurderingskriterium
Sidan det er mange kompetansemål som kan dekkjast, så bør læraren sjølv lage gode vurderingskriterium som passar til dei valte kompetansemåla.
Føresetnader og utstyr
Framgangsmåte
Her finn du tips, erfaringar og utfordringar til dei ulike stega i oppgåva. Klikk her for å sjå oppgåveteksten.
Me har diverre ikkje nokre tips, erfaringar eller utfordringar knytta til denne oppgåva endå.
Variasjonar
Eksterne ressursar
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!