Fyrverkeri
Skrevet av: Omsett frå Code Club UK
Oversatt av: Stein Olav Romslo
Introduksjon
I dette prosjektet skal me skyte opp fyrverkeri over ein by.

Førebuingar: last ned biletefiler
Du kan godt få hjelp frå ein vaksen til å gjere den fyrste delen.
Sjekkliste
Steg 1: Lag ein rakett som flyg mot musepeikaren
Me startar med å importere bilete me skal bruke i spelet.
Sjekkliste
-
når @greenFlag vert trykt på gøym
No vil me gjerne at raketten skal bevege seg mot musepeikaren når du trykkar på mellomromtasten.
-
når [mellomrom v] vert trykt vis gli (1) sekund til x: (mus x) y: (mus y)
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Sjekkliste
Fyrverkeri brukar ikkje å fly frå side til side, så du ber gjere det slik at raketten alltid flyg mot musepeikaren frå botnen av skjermen.
-
når @greenFlag vert trykt på gøym når [mellomrom v] vert trykt gå til x: (mus x) y: (-200) vis gli (1) sekund til x: (mus x) y: (mus y)
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Sjekkliste
-
når @greenFlag vert trykt på gøym gjenta for alltid viss <museknappen er trykt?> gå til x: (mus x) y: (-200) vis gli (1) sekund til x: (mus x) y: (mus y) slutt slutt
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Utfordringar
Steg 2: Få raketten til å eksplodere
No skal me få raketten til å eksplodere med eit digert smell!
Sjekkliste
-
når @greenFlag vert trykt på gøym gjenta for alltid viss <museknappen er trykt?> gå til x: (mus x) y: (-200) start lyden [bang v] vis gli (1) sekund til x: (mus x) y: (mus y) gøym slutt slutt
-
når @greenFlag vert trykt på gøym gjenta for alltid viss <museknappen er trykt?> gå til x: (mus x) y: (-200) start lyden [bang v] vis gli (1) sekund til x: (mus x) y: (mus y) gøym send meldinga [Eksploder v] slutt slutt
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Sjekkliste
-
når eg får meldinga [Eksploder v] gøym gå til x: ([x-posisjon v] av [rocket v]) y: ([y-posisjon v] av [rocket v]) vis vent (1) sekund gøym
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Steg 3: Gjer kvar eksplosjon unik
No skal me lage variantar slik at ikkje alle eksplosjonane ser like ut.
Sjekkliste
-
når eg får meldinga [Eksploder v] gøym set [farge v]-effekt til (tilfeldig tal frå (1) til (200)) gå til x: ([x-posisjon v] av [rocket v]) y: ([y-posisjon v] av [rocket v]) vis vent (1) sekund gøym
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Sjekkliste
-
når eg får meldinga [Eksploder v] gøym neste drakt set [farge v]-effekt til (tilfeldig tal frå (1) til (200)) gå til x: ([x-posisjon v] av [rocket v]) y: ([y-posisjon v] av [rocket v]) set storleik til (5) % vis gjenta (20) gongar endra storleik med (5) slutt vent (1) sekund gøym
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Utfordringar
Prøv å gjere kvar eksplosjon endå meir unik. Endre storleiken og kor raskt eksplosjonen veks.
Steg 4: Fiks "send melding"-feilen
Hugsar du at me har eit problem dersom me heldt museknappen nede?
Problemet skjer fordi raketten sender meldinga si om eksplosjonen og gjentek viss
-løkka med ein gong. Dermed blir eksplosjonsmeldinga sendt før den førre er ferdig med animasjonen sin.
I programmeringsverda kallar me denne typen problem for bugs fordi i gamle dagar var datamaskinene så mykje større at ein kunne få problem med at innsekt vart fanga inne i datamaskina og øydela programmet.
Sjekkliste
-
når @greenFlag vert trykt på gøym gjenta for alltid viss <museknappen er trykt?> gå til x: (mus x) y: (-200) start lyden [bang v] vis gli (1.5) sekund til x: (mus x) y: (mus y) gøym send meldinga [Eksploder v] og vent slutt slutt
Test prosjektet
Klikk på det grøne flagget.
Lagre prosjektet
Gratulerer, du er ferdig! No kan du kose deg med spelet!
Ikkje gløym å dele spelet ditt med venene og familien din! Klikk på Legg ut
i menylinja.
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!