Rotasjon om eit punkt
Skrevet av: Carl A. Myrland
Oversatt av: Stein Olav Romslo
Kurs: Scratch
Tema: Blokkbasert
Fag: Matematikk
Klassetrinn: 1.-4. klasse, 5.-7. klasse, 8.-10. klasse
Introduksjon
I denne oppgåva skal me importere ein geometrisk figur og så rotere
den. Merk at viss du allereie har gjort oppgåva om rotasjon kring eigen akse kan du hoppe over steg 1 og heller laste inn den førre oppgåva di frå "Mine ting"-mappa.

Steg 1: Førebuingar
For å gjere det enkelt å kome i gang skal me hente inn ein figur frå Scratch-biblioteket. Denne figuren er tilnærma lik ein likebeint trekant.
Sjekkliste
-
når [n v] vert trykt vis peik i retning [90 v] gå til x: (0) y: (0)
Test prosjektet
Steg 2: Rotasjon i eit koordinatsystem
-
når [n v] vert trykt vis peik i retning [90 v] gå til x: (0) y: (0)
endrar me
x
-verdien til-100
, ogy
-verdien til100
.
Test prosjektet
Steg 3: Hattulf roterer om origo
No skal me rotere Hattulf om origo på ein ganske enkel måte.
-
når [pil høgre v] vert trykt gå (200) steg snu @turnRight (90) gradar
Test prosjektet
Steg 4: Ein ny ven!
-
når [pil høgre v] vert trykt penn på
Test prosjektet
Lisens: CC BY-SA 4.0
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!