Level 1Rotasjon om eit punkt

Skrevet av: Carl A. Myrland

Oversatt av: Stein Olav Romslo

Kurs: Scratch
Tema: Blokkbasert
Fag: Matematikk
Klassetrinn: 1.-4. klasse, 5.-7. klasse, 8.-10. klasse
Bilde av BokmålPå Bokmål

Introduksjon

I denne oppgåva skal me importere ein geometrisk figur og så rotere den. Merk at viss du allereie har gjort oppgåva om rotasjon kring eigen akse kan du hoppe over steg 1 og heller laste inn den førre oppgåva di frå "Mine ting"-mappa.

Bilete av ein trollmannshatt

Steg 1: Førebuingar

For å gjere det enkelt å kome i gang skal me hente inn ein figur frå Scratch-biblioteket. Denne figuren er tilnærma lik ein likebeint trekant.

checkSjekkliste

  • når [n v] vert trykt
    vis
    peik i retning [90 v]
    gå til x: (0) y: (0)
    

flagTest prosjektet

Steg 2: Rotasjon i eit koordinatsystem

  • når [n v] vert trykt
    vis
    peik i retning [90 v]
    gå til x: (0) y: (0)
    

    endrar me x-verdien til -100, og y-verdien til 100.

flagTest prosjektet

Steg 3: Hattulf roterer om origo

No skal me rotere Hattulf om origo på ein ganske enkel måte.

  • når [pil høgre v] vert trykt
    gå (200) steg
    snu @turnRight (90) gradar
    

flagTest prosjektet

Steg 4: Ein ny ven!

  • når [pil høgre v] vert trykt
    penn på
    

flagTest prosjektet

Lisens: CC BY-SA 4.0

Forbedre denne siden

Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!